LOTRIČ Meroslovju nagrada odličnosti za družinsko podjetje

Podjetje LOTRIČ Meroslovje je letošnji prejemnik nagrade odličnosti za družinsko podjetje, s katero EY Slovenija nagrajuje najboljše slovenske družinske prakse in družinska podjetja. V torek, 23. junija, ob 14. uri jim lahko prisluhnite na kratkem brezplačnem EY webcastu Kako družinska podjetja (p)ostanejo odlična?

Marko Lotrič, lastnik in generalni direktor podjetja, ki je letos prejelo tudi priznanje RS za poslovno odličnost, pojasnjuje, da je družinsko podjetje preplet vrednot, pri čemer se zavedajo tako emocionalne kot tudi racionalne podlage, ki jih pri tem usmerjata. "Gre za tek na dolge proge, kar po mojem mnenju predstavlja privilegij, saj voditelji družinskih podjetij nimamo na razpolago zgolj nekaj let, da se izkažemo, naš uspeh pa se ne meri le s finančnimi kazalniki," dodaja.

Družinska podjetja imajo željo po preživetju zapisano v DNK
LOTRIČ Meroslovje je družinsko podjetje, ki se že tri desetletja ukvarja z merjenjem, kalibracijo, razvojem izdelkov in izvedbo meroslovnih rešitev. V podjetju, ki zaposluje 150 strokovnjakov iz različnih področij meroslovja, je aktivnih pet družinskih članov. V trenutni situaciji je bilo njihovo glavno prizadevanje usmerjeno v ohranitev vseh delovnih mest. "Slednje smo dosegli z usmeritvijo na nova področja delovanja ter razvojem produktov in storitev kot odgovor na nastale razmere," je pojasnil Lotrič in dodal, da imajo družinska podjetja željo po preživetju zapisano že v sam DNK. Med epidemijo covida-19 je podjetje izkazalo tradicionalno močne atribute družinskih podjetij, ki v krizah dobro odreagirajo in izkazujejo svojo prilagodljivost ter odpornost.

Zakaj LOTRIČ Meroslovje
V utemeljitvi izbora je komisija zapisala, da LOTRIČ Meroslovje na zemljevidu uspešnih in prepoznavnih slovenskih družinskih podjetij opažajo že vrsto let. V podjetju sledijo trendom razvoja, uspešno širijo poslovanje in razumejo posebnosti družinskega podjetništva. "Kar pa se zdi še posebej pomembno, imajo svoj glas in prepoznavnost ter so aktivni promotorji razvoja in odličnosti," so dodali.

Mediade z EY Slovenija partnersko sodeluje pri odkrivanju zgodb družinskih podjetij in pripravi zgodb za letno izdajo knjige Družinsko podjetništvo ter uveljavljanju družinskih podjetij in podjetništva v javnosti.