RAZISKAVA: KAKOVOST KOMUNICIRANJA VODIJ V KRIZI

V času krize opazujemo različne prakse komuniciranja: odlične, a tudi manj zgledne. Zato smo zasnovali vprašalnik, s katerim med zaposlenimi preverjamo kakovost komuniciranja vodij v krizi.

Prosimo vas za 3 minute vašega časa. Z izbiro odgovorov v kratkem vprašalniku o komuniciranju v kriznem obdobju boste pomagali, da se izboljšamo. Izvedeli bomo, kaj vodje delajo dobro in v čem se morajo še izboljšati. → Klik na vprašalnik.

Enostaven vprašalnik zajema 16 vprašanj in je v celoti anonimen. Namenjen je raziskovanju kriznega vodenja in spodbudi za vodenje s posluhom za ljudi.

Jamčimo: ko se bo izboljšala komunikacija, se bo izboljšalo počutje, zavzetost ljudi in rezultati. Kdor reši vprašalnik, izve kako in zakaj. 

Izvajalec raziskave je družba Mediade, soavtor metodologije Zlata nit: izbora zaposlovalca leta in z priznanja Z leti še vedno ZAvzeti. Ugotovitve bodo predstavljene javnosti in objavljene na spletni strani izvajalca. Strokovna prispevka bosta pripravljena za MQ portal Združenja Manager in revijo Ekonomska demokracija.