Edita Krajnović

direktorica

Ekonomistka mag. Edita Krajnović, direktorica družbe Mediade, je poklicno pot začela v akademskem okolju. Strokovni izziv jo je nato vodil v poslovno prakso. Kot managerka je najprej v banki in potem srednje velikem podjetju brusila znanja in veščine vodenja na področju trženja in odnosov z javnostmi, leta 2005 pa soustanovila družbo Mediade, ki se ukvarja z marketingom vsebin. 

Duh podjetnosti jo je v zadnjih desetletjih tesno povezal z inovacijskim komuniciranjem. Za izvirno publikacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu leta 2006 prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana za inovacijo. V letu 2007 je v soavtorstvu vzpostavila metodologijo Zlate niti, ki na nov način meri kakovost odnosov med podjetjem in zaposlenimi. Je vodja metodologija izbora Gazela v organizaciji Dnevnika, programski vodja MQ konference Združenja Manager in ŠIK® šole integralne kreativnosti. V letu 2012 je soustanovila projekt Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo in inovativnost. 

Nič posebnega nisem naredil, samo na iste stvari sem pogledal drugače kot vsi ostali pred menoj.

Pri delu jo navdihuje Einstein