OSEBNA ZNAMKA

Vaša pot do odmevnih rezultatov.

Kar polovica ljudi, ki načrtno ustvarjajo lastno znamko, dosega odmevne rezultate, napredek v svoji karieri ali poroča o povečanju zaslužka. Osebna znamka lahko nastane tudi spontano, vendar se brez učinkovitega pristopa ne more razviti. Skozi osebno znamko lahko poudarjamo tisto, kar želimo, da drugi še posebej dobro vedo o nas. 


Ambicija in njena uresničitev


Mediade k razvoju osebne znamke posameznika pristopamo na osnovi preprostega modela:

  1. Cilj in motivacija: kateri so poslovni (poklicni) cilji, ki jih želite doseči in kaj je motiv za oblikovanje osebne znamke.
  2. Vizija osebne znamke: skupaj raziščemo, kaj je vaša vizija, kako želite biti uveljavljeni, po čem želite biti prepoznavni, razlikovalni. 
  3. Živeti osebno znamko: ko vemo, kam želimo priti in kdo želimo biti, se vprašamo, kaj je treba za to storiti in kaj je zastavljeni viziji morda v napoto.

 

Delavnica je primerna za člane ekipe, za katere je pomembna uveljavitev v organizaciji ali na trgu.