UČINKOVITO PISANJE

Ne le napisano, temveč prebrano!

Vsakič, ko nekaj nekomu napišemo, želimo, da bomo prebrani. Toda v današnjem svetu je to vse večji izziv. V povprečju prejmemo 112 e-mailov dnevno,  na Facebooku se za našo pozornost bori 30 milijard objavljenih prispevkov mesečno ali 24 ur video vsebin naloženih na Youtube vsako minuto - če naštejemo samo najpogostejše tri. 


Naslovniku prijazno, koristno, zanimivo in - prilagojeno


Kako torej v tem gostem vesolju sporočil in informacij dosegati pozornost in želeno branost, zaradi katere se bo tudi nekaj zgodilo? Da se bodo sodelavci odzvali na vašo pobudo? Šef razmislil o vašem predlogu, potem ko bo prebral utemeljitev? 

Za začetek: velja vedeti, da pri branju novic več kot polovico ljudi najprej pritegnil naslov. Šele nato se odločijo, ali bodo sporočilo sploh prebrali. Podobno je z elektronsko pošto, še posebej, če nas naslovnik osebno ne pozna – ali pa jih mi kot oseba ne zanimamo v zadostni meri.

Na delavnici se bomo naučili uporabljati zakonitosti učinkovitega pisanja, ki jih uporabljajo najbolj znane medijske hiše in marketinški strokovnjaki na svetu! Po delavnici pa tudi vi.