VSEBINSKI MARKETING

Ko kupce pritegne vaše znanje.

Vsebinski marketing podjetja uporabljajo za doseganje treh ključnih ciljev:

  • 59 % za ustvarjanje povpraševanja, ´leadov´;
  • 43 % za mnenjsko voditeljstvo in izobraževanje trga;
  • 40 % za zavedanje blagovne znamke.


Vsebinski marketing niso gola prodajna sporočila. So vsebine, ki so za kupce relevantne in jih pritegnejo, ker izboljšujejo njihovo delo ali jim širijo znanje.

Uspešnost projektov, v katerih sodelujemo, je nad 90-odstotna.

Vi poznate svoj posel in veste, kaj želite doseči. Mi vemo, kako izbrati in pripraviti vsebine, da so privlačne, zanimive in pritegnejo. Naša naloga je, da načrtujemo in usmerjamo, kako uporabiti informacije in znanje vašega podjetja za pripravo promocijskih vsebin, ki sprožijo odziv kupcev.

S strateškim razmislekom izberemo in z ustvarjalnostjo tima profesionalnih piscev in oblikovalcev vaša sporočila približamo tistim, ki želite, da se jih dotaknejo. Uporabite tudi vi vsebinski marketing, ki je bistveno učinkovitejši od oglaševanja ali uporabe zgolj prodajnih gradiv. 

Orodja, ki vplivajo

Poskrbite, da ne boste zaostajali. Ponudite tudi vi svojim kupcem prave vsebine, na pravi način. Morda je to izvirna PPT predstavitev podjetja, blog, newsletter, strokovna revija ali kratek video

74 % podjetij navaja, da vsebinski marketing izboljša število in kakovost prodajnih sledi – ´leadov´.

Curata