Ekonomistka mag. Edita Krajnović, direktorica družbe Mediade, je poklicno pot začela v akademskem okolju. Strokovni izziv jo je nato vodil v poslovno prakso. Kot managerka je najprej v banki in potem srednje velikem podjetju brusila znanja in veščine vodenja na področju trženja in odnosov z javnostmi, leta 2005 pa soustanovila družbo Mediade, ki se ukvarja z marketingom vsebin.
Za izvirno publikacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu leta 2006 prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana za inovacijo. V letu 2007 je v soavtorstvu vzpostavila metodologijo Zlate niti, ki na nov način meri kakovost odnosov med podjetjem in zaposlenimi. Je vodja metodologija izbora Gazela v organizaciji Dnevnika in programski vodja MQ konference Združenja Manager. V letu 2012 je soustanovila projekt Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo in inovativnost. Decembra 2021 je v mednarodni konkurenci prejela prvo FEIEA Grand Prix priznanje Evropska osebnost internega komuniciranja.
Nič posebnega nisem naredil, samo na iste stvari sem pogledal drugače kot vsi ostali pred menoj.