Vsakič, ko nekaj nekomu napišemo ali povemo, želimo, da bomo prebrani in slišani. Toda v današnjem svetu je to vse večji izziv. V povprečju prejmemo 112 e-mailov dnevno, na Facebooku se za našo pozornost bori 30 milijard objavljenih prispevkov mesečno ali 24 ur video vsebin naloženih na Youtube vsako minuto - če naštejemo samo najpogostejše tri.
NASLOVNIKU PRIJAZNO, KORISTNO, ZANIMIVO IN - PRILAGOJENO
Kako torej v tem gostem vesolju sporočil in informacij dosegati pozornost in želeno branost, zaradi katere se bo tudi nekaj zgodilo? Da se bodo sodelavci odzvali na vašo pobudo? Šef razmislil o vašem predlogu, potem ko bo prebral utemeljitev?
Mediade imamo s tem novinarske izkušnje in se tudi sami neprestano učimo.
Ali ste vedeli, da pri branju novic več kot polovico ljudi najprej pritegni naslov? Šele nato se odločijo, ali bodo sporočilo sploh prebrali.
Podobno je z e-pošto, še posebej, če nas naslovnik osebno ne pozna – ali pa jih mi kot oseba ne zanimamo v zadostni meri. Zato se velja še posebej potruditi s predmetom (subject) sporočila.
Pri nastopanju pred kamero, na e-klicu: prepričljivejši boste, če boste dovolj blizu kamere in si boste pozornost pridobili z močnimi besedami ali besednimi zvezami, ki pritegnejo.
Na delavnici o učinkovitem pisanju, ki je uspešnica med delavnicami, se bomo naučili uporabljati zakonitosti učinkovitega pisanja, ki jih uporabljajo najbolj znane medijske hiše in marketinški strokovnjaki na svetu! Po delavnici pa tudi vi.