NAJBOLJŠE.
Ko pomislim na Mediade, pomislim na prijatelje, na katere se lahko vedno zanesemo. Ekipa Mediade bo z nasmehom in strastjo naredila vse, da nam projekt uspe tudi takrat, ko se nanje obrnemo prepozno, ali ko na začetku še sami ne vemo, kaj točno želimo doseči.
Dr. Matjaž Lukač, predsednik uprave, FotonaNa poti razvoja LOTRIČ Metrology ste vnesli dimenzije povezovanja, razvoja blagovne znamke, pozitivne energije in znanja.
Marko Lotrič, direktor, LOTRIČ MetrologyZ Mediade sodelujem na projektu Bisnode Bilten zadnjih 5 let. V tem času se je publikacija prelevila iz sramežljivega kokona v spogledljivega metulja, ki očara še tako zahtevnega ljubitelja poslovne analitike in gospodarskih trendov. Nismo le partnerji, temveč dvostranski mentorji, ki drug v drugem prižigamo nore ideje in si dajemo pogum, da jih izpeljemo.
Ester Žigon, Marketing & PR, Bisnode SlovenijaMediade so vedno v toku časa, še rajši pa korak pred drugimi. To je njihova konkurenčna prednost! Delati z njimi je iskrivo, ustvarjalno in ciljno usmerjeno. Mi vemo, kaj potrebujemo, Mediade pa poskrbijo, da se vse 'zvezde' na poti do našega cilja poklapajo.
Urška Ojsteršek in Aleksander Salkič, Korporativno komuniciranje, PetrolV Mediadah smo našli sodelavce, ki nam prisluhnejo, si vzamejo čas za razumevanje naših vsebin, se nadvse hitro odzovejo, nas spodbujajo in prepoznajo dobre ideje tudi tam, kjer jih sami ne.
Irena Logar, pomočnica direktorja, EpilogEkipa Mediad svoj slogan 'Ustvarjamo povezave, razvijamo zvezde', dejansko živi. To je pa tudi dokaz, da so mojstri komunikacije. Pritegnila me je njihova energija, empatija in sposobnost pozitivnega vplivanja. Ustvarjati s takšno ekipo je čisto veselje, ker vedno presenetijo s presežkom.
Zvezdana Lubej, direktorica, Profiles International Slovenia in ustanoviteljica Kadrovske asistenceMediade so strastna ekipa, ki vse, kar dela, dela osebno in iz srca. Z njimi radi sodelujemo, saj vedno poslušajo želje in iz njih naredijo maksimum. Prenovljena podoba našega podjetja, ki je nastala v sodelovanju z Mediadami, nas je čustveno zelo prevzela. Naredili smo veliko spremembo in želim si, da bi se skupaj spreminjali še naprej.
Petra Blaj, direktorica, Anton Blaj d.o.o.