Živimo v svetu podob. Pozornost do dizajna je postala element konkurenčnosti. Design ne pride na koncu in nekaj polepša. Design je prvi. Je tisto kar, pritegne. Zaradi dizajna imamo izdelek ali podjetje radi.
Podjetja in izdelke uveljavljamo na zahtevnih mednarodnih trgih: od Amerike do Kitajske.
V sodelovanju z Mediadami nastajajo:
Dizajn jemljemo kot del načrtovanja. Preučevanja, načrtovanja. Iskanja skladnosti. Njegov namen je sporočati edinstveno osebnost izdelka ali podjetja. S tem zbujati zaupanje, spoštovanje in željo: imeti, sodelovati. Držimo se 10. pravila dizajna: »Manj, a bolje.«
Dober dizajn ni, ko nimaš več česa dodati. Temveč ko nimaš več česa odvzeti.
Vsak odstotek prodaje, namenjen oblikovanju in razvoju izdelkov ali storitev, vpliva na povečanje prodaje in dobička v povprečju za 3 do 4 odstotke letno v obdobju petih let.