E-NOVICE

PIŠEMO TAKO, DA UČINKUJE

Ne potrebujejo vsi e-novic.

Pravzaprav večina ne potrebuje e-novic. Verjetno večina od vas potrebuje čas za drugo delo, kot iskanje vsebin in kopičenje njih v grde predloge, ki jih v resnici nihče ne bo bral. Lahko pa so vaše e-novice neverjetno uspešne in sestavni del vaše marketinške strategije.

Bodoči prejemniki e-novic naj vedo na kaj se prijavljajo.

Z njimi utrjujemo blagovno znamko, saj skozi njih razvijemo oseben in pozitiven odnos z naročniki.
Čisto, kratko in jedrnato. 
S kratkimi povzetki lahko izkoristite že obstoječe vsebine.

Kaj ločuje zmagoslavje od tragedije? 

Vključujte različne vsebine od priljubljenih objav, nove ponudbe, napovednika dogodkov do informacij o popustih, vendar jih uravnotežite, da bo 90 % izobraževalnih in 10 % promocijskih vsebin.

V Mediadah pišemo tako, da učinkuje!

Izbrane reference